مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

آفریننده لاراول که می باشد؟ دور و اطراف عمل تولید  طراحی اپلیکیشن کننده فریمورک Laravel چه‌طور میباشد؟ طراح Laravel از چه رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های یاور برای کارش به کارگیری می‌نماید؟ طراح قاب ورک لاراول از کدام شبکه‌های‌اجتماعی برای رابطه با سایرافراد به کار گیری می نماید؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال ها، تا پایان این مقاله از مقاله‌ها نرم‌افزار نویسی همدم الکامکو باشید. 

لاراول چیست؟ 
لاراول یکی‌از شایسته ترین قاب ورک های عالم میباشد  رایاپارس که در سطح دربین المللی دربین برنامه نویس ها اهل ایران و فرنگی علاقه مندان متعددی دارااست و سازنده لاراول Taylor Otwell میباشد. Laravel یک چارچوب متن گشوده پی اچ پی (PHP) به حساب آورده می شود که به برنامه نویس ها یاری می نماید تا اپ های کاربردی جدیدی برای اینترنت در کمترین مجال و آسانترین نحوه بسازند. از لاراول برای پروژه های خرد و تعالی استعمال میشود. توسعه و گسترش دهندگان حرفه‌ای معمولاً لاراول را در سراسر دنیا به جهت همت قابل متکی بودن، application خصوصیت های خوب و مقیاس پذیری آن تحسین می نمایند.

همینطور بخوانید: php چیست؟

فلسفه لاراول
لاراول یک قاب ورک کاربردی برای اینترنت با نحوی رسا و خوشگل میباشد. سازنده لاراول معتقد بود که پیشرفت اینترنت بایستی یک تجربیات خلاقانه و شادی بخش را برای نرم افزار نویس مهیا نماید تا بتواند موجب رضایت وی در کدنویسی خواهد شد. غرض از اخلاق و رفتار لاراول این بود که وظایفی که یک نرم‌افزار نویس اینترنت (مانند احراز نام و نشان، مسیریابی، جلسه‌ها و کش کردن، دردسرهای توسعه و گسترش) در پروژه های اینترنت برعهده خواهد داشت را کم کند.

مقصود از خلق و خوی لاراول چیست؟ 
به طور کلی غرض تولیدکننده فریمورک لاراول این میباشد که بتواند چارچوبی ساخت نماید که سوای اینکه در تلاش اپ خللی وارد گردد، مراحل بسط را برای گسترش دهنده شادی بخش نماید. زیرا گسترش دهندگان خرسند شایسته ترین کد را می‌سازند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 86 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:37

ذخیره و بازیابی داده ها در اپلیکیشن نویسی  طراحی اپلیکیشن اندروید با SharedPreferences چه‌گونه ایفا می‌گردد؟ برای فهمیدن پاسخ این مقاله از روزنامه نرم افزار نویسی اندروید الکامکو را تا انتها بخوانید تا فراگیری فعالیت با SharedPreferences در اندروید یاور یک نمونه کاربردی را خاطر بگیرید.

ذخیره و بازیابی داده ها در اپ نویسی اندروید با SharedPreferences :
ذخیره داده ها در اندروید با نحوه های گوناگونی قابل اجرا میباشد که 
رایاپارس هرکدام از این طریق ها در مکان خویش و با اعتنا به ذوق و سلیقه توسعه و گسترش دهنده آیتم استعمال قرار می‌گیرند. روشی که در‌این نوشته‌ی‌علمی اندروید میخواهیم به شما خاطر دهیم یادگرفتن بی نقص SharedPreferences در اندروید استودیو میباشد که برای ذخیره پوشه در اندروید با وسعت معدود کاربرد دارااست.

کاربرد SharedPreferences در اندروید چیست؟
Shared Preferences اندروید روشی میباشد که توسط آن می‌توانید application مقادیر پاره ای از داده های نخستین را باطن یک فولدر XML  در یاد دستگاه اندرویدی ذخیره و بازیابی نمائید و تحت عنوان یک مقر مستمر برای این دادهای بی آلایش گزینه به کار گیری قرار میگیرد.

از Shared Preferences اندروید می قدرت برای ذخیره پیکربندی اپلیکیشن (مانند فونت، رنگ، تم)، تصویب داده ها ورود مخاطب(مانند لاگین و لاگ اوت)، اکران و دکورا سیون لیست ها، فعال یا این که غیرفعال بودن اخذ نوتیفیکشن ها، و … بهره برد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 12:41

کانال‌های اجتماعی میتوانند نقش بسیار مهمی را در تولید طراحی اپلیکیشن بک‌ پیوند‌ها داشته باشند. از حیث بک پیوند، کانال‌های اجتماعی بیشترین امتیاز را نسبت به دیگر استراتژی‌ها دارا هستند. اعتقاد و باور نتایج فرمائید که پروفایل‌تان مشمول یک پیوند به وبسایت شما می‌گردد رایا پارس و مطالب را به صورت تر و تمیز آپ دیت رسانی فرمایید. شبکه‌های‌مردمی ضمن اینکه می‌توانند برای بهینه سازی تارنما شما موثر باشند، در موضوع برندسازی و معرفی مارک شما به مخاطبین غرض نیز یاری بسیار متعددی می نمایند.

5- ساختن اینفوگرافیک و تصویر

داده اینفوگرافیک یک فرمت رایج برای به اشتراک گذاری داده ها میباشند.  application با ساختن آن، میتوانید آن را دربین اکثری از وب سایت‌ها به اشتراک بگذارید. بعضا اشخاص فکر‌می‌کنند تصاویر در متن اثری ندارند ولی بایستی بدانید که برخی اشخاص بصری میباشند و تنها تصاویر را می بینند. با ساخت تصاویر مخصوص میتوانید به غیر از درج کردن لینک و پیوند تارنما در عکس، پیوند‌سازی خفیفی ساخت نمائید. شما همینطور می توانید با صاحبان وبسایت تماس حاصل نمایید و عکس خویش را تحت عنوان یک پست مهمان ارائه دهید که بخش اعظمی از آن ها ممکن میباشد موافقت نمایند. ضمن این، ارسال یک کدام از این تصاویر به تارنما شما نیز میتواند بر روی Google Images به اکران نهاده خواهد شد.

6- نظر ها در بلاگ‌ها و جواب به سؤالات

یکی از دیگر از طریق‌های دریافت کردن بک‌ لینک و پیوند این میباشد که با پژوهش پست‌های مربوط به بیزنس خویش، حیث خویش را به صورت تماما علمی و ظریف مطرح نمائید و در شکل ضرورت پیوند تارنما خویش را قرار دهید. ولی می بایست بدانید که نظرها No-follow بی‌سود برای ایجاد کرد بک‌ لینک و پیوند میباشد و نظرها Do-follow شایسته ترین میباشند. همینطور می توانید در کانال‌های اجتماعی، انجمن‌ها و تیم‌های مرتبط جواب به سؤالات دهید و برای ارائه یک منبع به جواب خویش، پیوند تارنما‌تان را بدهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:30